maanantai 23. toukokuuta 2011

Kaikki karvakaverit kotona

Onpa mukavaa ku on saanu koko poppoon kotiin! Nana ja Lita nukkuvat tyytyväisinä, minä teen ruokaa ja istun koneella ja Pasi on töissä.
Litahan siis asuu pääsääntöisesti (ainakin toistaiseksi) mun vanhempien luona Oulussa. Syinä on osittain mun koulu, perheriidan välttäminen ja Litan&Nanan kähinät. Mutta kovasti yritän saada tytsyn ihan itelle kokonaan tänne kesän jälkeen, sitä ei vaan haluta antaa. :P

Joka tapauksessa, nyt ollaan Nanan kans treenattu lähiaikoina AVO-liikkeitä ja jatkettu ALO:n treenaamista. Nyt on möllitokot tulossa 29.5, missä mennään siis alo-luokkaan. Onpa hurjaa kun itseä ei enää jännitä tää kisahomma niin paljon kun saatiin se yks virallinen tehtyä!
Litan kans samalla linjalla jatketaan, eli opetellaan turhaakin turhempia temppuja. Tiistaina mahdollisesti Lita pääsee koulumme Willi päivä -tapahtumaan vetämään lapsia sellaisella vaunulla, kerrankin jotain actionia sille. Litahan on paljonkin vetänyt mun siskoa (ja Nanaa pentuna) ahkiossa, siitä hommasta tykkää aika paljonki, mutta saas nyt nähdä kun kuuluu erilainen ääni siitä vaunusta ja kun on vieraita lapsia. Lapsistahan Lita ei niin välitä, mutta ei ole kovin tottunutkaan.

Perjantaina käännetään sitten auton keula kohti Turkua, lähdetään sinne minä+Pasi+Lita+Nana, sekä Oulun suunnasta tulee isäni ja hänen naisystävänsä. Mennään ihmettelemään potkunyrkkeily juttuja, lomailemaan, katsomaan kaupunkia ja möllitokoihin.

Hyvää alkavaa kesää toivottelevat Lita, Nana & Sandra

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti